Wednesday, June 29, 2011

TAHRIR lg hari ini..............

salam.....
hari ini,aku ke tahrir,bukan aku yg gi amek visa..tapi pegi menemani kawan...blh agak kan sapa....terima kasih kpd si dia yg mengajak aku ke tahrir..krn aku dpt menyaksikan mudhoharat....x la besar sgt,tp org berkumpul ramai2....terima kasih juga krana buat saya x tidur di pg hari....terima kasih jgak kerana saya dpt menyaksikan pemandangan spnjg jln sblm smpai ke tahrir(Sebabnya kami naik teksi dri abdo basha trus ke tahrir)....smpai2 kat tahrir tu,teksi pon berhenti sblm smpai kat dpn mugamma' tu(btul kah ejaan mcm ni)...pakcik tu ckp:fi muzhoharat,sbb tu dia berhenti jauh.....mmg jalan raya pun lengang...jln2 yg berhampiran ditutup...bkn polis yg tutup tp syabab2....kami takut la jgak,tp buat cool sudah.....masuk dlm pejabat tu,tggu x smpai sejam,siap dah...(eh,x lama pon)....sementara menunggu smpat jgak membuka physio....(bajet rajin).....terjumpa jga kak nadia yg sdg asyik baca biochem....jga brother2 seangkatannya......
ok,ni masuk topik lain plak..aku rasa bersalah.......
pertama....aku menghasilkan blog dlm fatrah imtihan,aku jga x tahu knapa blog ini terhasil,yg pasti  aku main2 ja mlm tu,sbb x torah(bhsa kedah)....
kedua......aku risau blog ni sama mcm blog orang lain,ni diari,so aku akn cerita apa2 yg berlaku...kalau ada tersama jgak,saya minta izin,halal kan ok....
p/s:kejap guna aku kejap guna saya....sbbnya..saya x suka ckp aku...tp dgn bdk laki(yg knai la),ckp ja aku sbbnya mcm pelik ja kalau nk bhsa diri kami..(kami tu mewakili sorg pon blh,bahasa kedah ni).....
sekian,wassalam....
 

4 comments:

  1. tahniah sbb tlah menjadi seorang blogger...

    teruskan!

    hati2 la ye g tahrir tu,

    skang ni keluarga2 insan yang syahid semasa muzaharat sedang menunjuk perasaan, mahu kematian mereka yang syahid dibela

    ReplyDelete
  2. hahah.... guna aku la baru cool..

    mahai dak dari abdubasha g tahrir trus?

    ReplyDelete
  3. apa maksod hg gna hg baru cool?....LE15....terima kasih la msk blog aku....

    ReplyDelete
  4. terima kasih...saya pon x tahu mcm mna blh jd blogger ni...tetiba ja...ooo,patutlah byk org kumpul2 kat tahrir tadi....alhamdulillah selamat pulang ke arma...(merujuk kpd komen di atas)

    ReplyDelete