Monday, June 27, 2011

salam buat semua.....

assalamualaikum w.b.t........
salam sejahtera buat anda semua....ini entri pertama saya...so,let me introduce je la eh....saje ja buat blog ni,x tahu knapa...memandangkan ini permulaan,rasa kekok la pulak,tak tahu nk jd blogger ni...selama ni follow blog orang je...x pa2,a new beginning....lma2 msti ok lah tu....sekarang ni saya berada dlm fatrah imtihan....baru lps oral anat ja tadi...alhamdulillah,ok la jgak...hari ni jgak,birthday adik saya....lmbt saya wish(dh masuk hari lain dah kat Malaysia,huhu,saya bkn kakak yg baik)....I want to be the last person wish birthday kat adik saya,romantik lah ckit kan.......hehe...ok2,malas nk merapu byk2,terimalah blog ini seadanya..dri penulis yg masih baru ini dan still x tahu nk mencorakkan blog ini dgn genre yg bagaimana......opss,backgroundnya black,usah ditanya kenapa......sbbnya i'm still new dlm dunia blogging ni,so,pakai ambik ja...maaf andai blog ni x lawa ya..saya xde masa nk edit2 tu semua....nnti2 blh kot...semoga dgn kegelapan itu akan membawa kpd kecerahan....kan hidup ni kita kna keluar dri kegelapan....hehe,sekian,wassalam.

No comments:

Post a Comment